Tisztelt Ügyfelünk!
Szeretnénk tájékoztatni Önt a 2022. május 28-tól életbe lépő árrendeletről, mely a kereskedők részére vonatkozó jogszabály változásokat tartalmazza.
Az új szabályozás célja az (az Európai Unió területén, így Magyarországon is), hogy megakadályozza a kereskedőket abban, hogy megtévesztő árcsökkentéseket alkalmazzanak azzal,
hogy az akciók előtt megemeljék a korábbi árat és ezáltal megtévesszék a fogyasztókat az árengedmény mértékével kapcsolatban. A szabályok nem terjednek ki a szolgáltatásokra,
a digitális tartalomra, a digitális szolgáltatásokra és a romlandó vagy minőségüket rövid ideig megőrző termékekre. A vállalkozások az áraikat továbbra is szabadon határozhatják meg,
a szabályozás kizárólag az akciós árak, leértékelések fogyasztók felé történő kommunikációjára vonatkozik.
Kérjük, olvassa el az alábbi dokumentációt, mely példákkal magyarázza el az akciós árcsökkentésre vonatkozó szabályok alkalmazását!
Árrendeletről szóló kereskedői útmutató (forrás: bkmkh.hu)
Megkönnyítve ügyfeleink munkáját, az alábbi program módosításokat végeztük el, melyek segítségével a kereskedők a törvényi szabályoknak megfelelően nyomtathatják ki az akciós polccímkéket.
Lista készíthető (akár excelbe is) a termék ártörténetéről. Ez tartalmazza miként és mikor változtak a termék eladási árai. A listát az Eladás menüponton belül, a Listák összesítések és Egyéb eladási listák almenüben található Ártörténet lekérdezésével készíthető el. Dátum szerint növekvő sorrendben megtekinthető, hogy a termék árai milyen események (árváltozás, árcsökkentés, akció, stb.) folytán lettek módosítva.
Akciós polccímke nyomtatható: bevételezés lezárást követően vagy az akciós termékek listájának lekérésekor. Az akciós termékek listáját az Eladás menüponton belül, a Listák összesítések almenüben található Akciós termékek listája menüpontban kérdezhető le, ahol több opció közül lehet választani. A lekérdezés indításával megadható, hogy akciós polccímkét nyomtasson a program.
A termék adatlapján beállítható, hogy romlandó termékről van szó avagy sem. A Raktárkészlet menüponton belül, a Készlet adat módosítás almenüben lehet a termékek adatlapján lévő információkat módosítani. Ezen a felületen állítható be, hogy az adott termék romlandó vagy sem.
Tisztelt Ügyfelünk!
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a Telenor Magyarország Zrt. 2022. március 1-től új néven, Yettel Magyarország Zrt.-ként, röviden Yettel néven folytatja működését.
A mobil telefon feltöltésben érintett ügyfeleink, automatikusan meg fogják kapni a az átálláshoz szükséges program frissítést
Tájékoztatjuk továbbá, hogy 2022. február 28. (hétfő), 20.00 és 2022. március 1. (kedd), 06.00 között tervezett átalakítás és karbantartás miatt nem lesz elérhető a Telenor (Yettel) feltöltés.
További információk: Telenor - Yettel
Tisztelt Ügyfelünk!
Visszajelzése alapján Önt érdekelné a Wolt és/vagy foodpanda kiszállítási platformokat üzemeltető cégek rendszereivel való fejlesztési terveink. Ezzel kapcsolatban szeretnénk tájékoztatni az alábbiakról.
Az új kiegészítő modulunk használatával átadható lesz a Wolt és/vagy foodpanda rendszereinek az Ön készletnyilvántartó programjában lévő termékek
A modul csomagnak (mely tartalmazza mindkét cég felé az összeköttetést), egyszeri telepítési díja 10.000 Ft+ÁFA/üzlet, és 2.000Ft+ÁFA/üzlet havi díja van.
Ahhoz, hogy a Wolt és/vagy a foodpanda üzletkötője fel tudja venni Önnel a kapcsolatot, szükségünk van a cég nevére, a bolt címére és az üzlet jellegére. Ehhez kérjük, az alábbi gombra kattintva, adja meg ezeket az adatokat!
A GDPR rendelet miatt, nem kötelező megadni a kontakt személy nevét, telefonszámát, e-mail címét, így ezek kitöltése opcionális. Amennyiben ezeket is megadja, úgy hozzájárul ezen információk átadásához a Wolt és foodpanda részére.
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy 2020. július 1-től minden belföldi adóalany részére kiállított számlát be kell küldeni az adóhatóság részére. Jelenleg csak a 100 ezer forint feletti ÁFA tartalmú számlákat kell azonnal, online beküldeni, de július 1-től minden számlát. Programunk az online számla kiegészítő modulunkkal alkalmas a számlák online beküldésére, és már több száz partnerünk használja.
Ehhez nem kell mást tennie, mint az alábbi felületen regisztrálnia: Online számla regisztráció
A JUTA-Raktár számlázó program használatbavételéhez (amennyiben eddig nem tette meg) bejelentési kötelezettsége van a NAV felé.
A rendszerünkbe bejegyzett megrendeléseket a beérkezés sorrendjében tudjuk teljesíteni. Tehát miután leadta felénk az igényét, pár napon belül kiküldünk egy automatikus frissítést az Ön
JUTA-Raktár számlázó és raktár készletnyilvántartó programjához. Ezután az online számla modul automatikusan feltelepül a számítógépére.
Figyelem! A modult Önnek kell beaktiválni ahhoz,
hogy a NAV adatgyűjtő rendszeréhez csatlakozzon.
A szükséges regisztrációs folyamatokról, telepítésről és aktiválásról részletes leírást ezen linken olvashat: Online számla regisztráció útmutatás
Kérjük, hogy a sikeres online számla modul aktiválásához, pontról pontra kövesse végig a benne lévő utasításokat!
Mivel nagyon nagy számú ügyfél kört kell rövid időn belül kiszolgálnunk, ezért az online számla modul telepítésben csak abban az esetben tudunk segíteni, ha végképp nem tudja önállóan,
az útmutató alapján elvégezni a modul beaktiválását. Ez esetben külön munkadíj kerül kiszámlázásra.
Az online számla modul díja a 2018 júliusi bevezetés óta változatlanul havi 2.000 Ft+ÁFA.
Kizárólag a vevőknek kiállított számlák adatai töltődnek fel a NAV adatgyűjtő rendszerébe. Azok, melyek a kinyomtatott számlán is szerepelnek. A JUTA-Raktárban rögzített készlet adatok és más egyéb bizonylatok NEM.
Nem tilos, de nem javasolt. A legjobb, ha egy ügyletről számla vagy nyugta készül és nem állítják ki mindkét bizonylatot. Két lehetőség áll fenn:
Mivel bolti környezetben a fentiek megvalósítása mindkét esetben körülményes, javasoljuk, cserélje le hagyományos pénztárgépét nyugta és egyszerűsített számla kibocsátására is
alkalmas kassza rendszerre, mely használata esetén mentesülhet a bonyolult nyugta sztornó és pénz be funkció használatától.
A kassza rendszerrel kiállított egyszerűsített számlák online módon feltöltődnek a NAV felé, így nem kell külön online számla modult használnia.
Kasszarendszer információk
Amennyiben nem használ online számla modult, csak 4 nap áll rendelkezésre a gépi és kézi számlák rögzítésére a NAV felületén.
Az olyan számlákat, melyek ÁFA tartalma 500 ezer vagy azt meghaladó összeg, egy napon belül le kell jelenteni a NAV felületén.
A közelgő határidő és a nagyon sok érdeklődés miatt, telefonvonalaink gyakran foglaltak, munkatársaink leterheltek, ezért szíves türelmét kérjük,
ha esetleg nem tudna rögtön elérni bennünket! Az e-mail-ekre szintén lassabb átfutási idővel válaszolunk, a rengeteg beérkező megkeresés miatt.
Kollégáink erejüket megfeszítve azon dolgoznak, hogy mindenkit ki tudjanak szolgálni, a lehető legrövidebb időn belül.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy a pénztárgépek éves felülvizsgálatát 2020. május 18-tól folytatjuk, a hatályban lévő kormány rendelet betartásával.
Kollégáink sorban felveszik ügyfeleinkkel a kapcsolatot, és elvégzik az éves felülvizsgálatokat. Kiszálló kollégáink betartva a biztonsági előírásokat, személyes kontaktus esetén megtartják az 1,5-2 m távolságot, száj- és orrnyílást takaró maszkban, illetve gumikesztyűben végzik munkájukat.
Tisztelt Ügyfelünk!
Szeretnénk tájékoztatni egy olyan lehetőséggel kapcsolatban, melynek segítségével távolról, akár otthonról is elérheti az üzletben lévő számítógépet.
Az üzletben lévő számítógépét (irodai vagy kassza számítógép), és az azon lévő ügyviteli szoftvereket (pl.: JUTA-Soft raktár program) úgy tudja távolról az interneten keresztül elérni, mintha ott lenne az üzletben a monitor előtt. Így teljes mértékben vezérelheti a gépet, ezáltal lehetőség nyílik például távoli bevételezésre, távoli megrendelés leadására, az értékesítési és készletinformációk távoli lekérdezésére. Mindeközben nem zavarja az eladást vagy a helyszínen lévő dolgozó munkáját.
Az üzletben lévő számítógépre feltelepítünk egy szoftvert (később: Terminál Szerver). Ez a program biztosítja, hogy Ön – a saját gépéről, mely internetre csatlakozik –, bárhonnan elérheti ezt a számítógépet. Fontos! Az Ön otthoni/távoli számítógépére (ami lehet egy laptop vagy notebook) nem telepítünk semmilyen programot, kizárólag az üzletben lévő számítógépre kerül fel a távoli asztal szolgáltatást megvalósító Terminál Szerver szoftver.
Az üzletben meglévő router egységnek rendelkeznie kell bizonyos beállítási lehetőségekkel. Ezt természetesen távolról le tudjuk ellenőrizni. Amennyiben az eszköze nem alkalmas, úgy tőlünk is beszerezhet egyet, amit GLS futárszolgálattal tudunk kiküldeni.
Interneten keresztül, távoli belépéssel elérjük az üzletben lévő számítógépet, majd telepítjük és konfiguráljuk a Terminál Szervert.
Alapesetben az 1 felhasználós licenc-et telepítjük, és így egyidejűleg egy felhasználó tud távolról belépni az üzlet számítógépére úgy, hogy az eladást vagy a helyszínen lévő felhasználót nem zavarja a munkájával. Amennyiben igény merülne fel még több felhasználó egyidejű csatlakozására, akkor 3-5-10 vagy korlátlan kapcsolatos licenc vásárlására is lehetőség van.
Tisztelt Ügyfelünk!
A 2020.03.18-án kelt NAV közlemény értelmében, azonnali hatállyal fel kell függesztenünk a pénztárgépek éves helyszíni felülvizsgálatát, kollégáink és ügyfeleink egészsége védelmében.
A NAV közleményt ezen a hivatkozáson találja: NAV információ
Amint a járványügyi helyzet lehetővé teszi, kollégáink sorban felveszik Önnel a kapcsolatot, és elvégzik az éves felülvizsgálatokat.
Tisztelt Ügyfelünk!
A mai nappal - megfelelve a veszélyhelyzetben követendő kormányzati intézkedéseknek és egészségügyi, biztonsági ajánlásoknak - fel kell függesztenünk mindennemű kiszállást az ügyfeleink telephelyére.
Amennyiben pénztárgépe, számítógépe, vagy egyéb eszköze meghibásodik, úgy kérjük, jelezze azt telefonon ügyfélszolgálatunk felé. Kollégáinkkal való egyeztetést követően juttassák el vagy küldjék be futárral
az irodánkba.Irodánkban a meghibásodott, megjavított eszközök átadása, visszaadása a rendelet értelmében „közvetlen személyes érintkezés nélkül, vagy annak minimalizálásával” történik.
Az iroda területére, ügyfélvárónkba való belépést megszüntetjük, vagy erősen korlátozzuk
Tisztelt Ügyfelünk!
Legújabb fejlesztésünk segítségével különböző reklámvideókat, képeket jeleníthet meg egy másodlagos monitoron, mely kassza rendszerünkhöz illeszthető. A program vevőkijelzőként is szolgál, ugyanis a reklámok mellett a bizonylaton szereplő tételek megnevezése, mennyisége, és egységára is megjelenik.
Díja: 20.000Ft+ÁFA
Tisztelt Ügyfelünk!
2020.01.01 után előfordulhat, hogy a pénztárgépük szeretne átállni euró módba. Ez azoknál a pénztárgépeknél fordulhat elő, amelyekben nem frissült le az euró átállás dátuma 2030-ra.
Ha ezt a problémát észlelik pénztárgépükön, utasítsák el az átállást, és haladéktalanul vegyék fel a kapcsolatot a pénztárgép szervizükkel.
Amennyiben a pénztárgép átáll eurós módba, akkor már csak AEE-cserével orvosolható a probléma
Ha ezt az üzenetet látják a kijelzőn: EURÓ MÓDBA VÁLTÁS? (I/N) akkor az EURÓ dátumok nem lettek átállítva. Ebben az esetben az N
azaz nem (VÁL1 billentyű lenyomva tartása közben 9-es billentyű lenyomása) opciót válasszák.
Amennyiben mégis az I azaz igen (VÁL1 billentyű lenyomva tartása közben 9-es billentyű lenyomása) opciót választották akkor a pénztárgép ezt írja ki:
EURÓ MÓDBA VÁLTÁS CSAK EGYSZER VÉGEZHETŐ EL >>; MEGSZAKÍTJA AZ EURÓ MÓDBA VÁLTÁST?.
Ebben az esetben válassza az I (VÁL1 billentyű lenyomva tartása közben X Napnyitás billentyű lenyomása) opciót.
Ha ezt az üzenetet látják a kijelzőn: Valuta árfolyam kezdő dátuma akkor az EURÓ dátumok nem lettek átállítva, ebben az esetben nyomják meg a C gombot. Amennyiben mégis az OK (készpénz) gombot nyomják meg, akkor a pénztárgép kiírja: Valuta nemet vált EUR?, ebben az esetben nyomja meg a C gombot.
EURO-150TE Flexy és EURO-50TE Mini pénztárgép esetében:Ha a kijelzőn megjelenik az EURÓ ÜZEMMÓDRA ÁTÁLLÁS felirat, a TÖRLÉS billentyűvel kell elutasítani az átállást.
Tisztelt Ügyfelünk!
Új partnerekkel bővült, a bevételezés importáló modulunk.
A JUTA-Raktár program lehetőséget ad arra, hogy más programokban kiállított bizonylat (megfelelően formázott elektronikus mentése) alapján automatikus bevételezést készítsen.
Tisztelt Ügyfelünk!
Cégünkhöz több megkeresés is érkezett csomagolásmentes boltoktól, olyan rendszert keresve, amely segíti egyedi üzletmenetük gyorsabbá és áttekinthetőbbé tételét.
Ezért kifejlesztettünk egy olyan rendszert, mely képes kezelni a saját csomagolóanyag súlyát. A rendszer alkalmas arra, hogy a pénztárnál a teljes súlyból levonja a vásárló által hozott doboz, üveg, stb.
súlyát, egy vonalkódos címke alapján. Így könnyen elkerülhető az elütés és a téves mennyiség megadás. A készletből mindig a tényleges mennyiség kerül levonásra.
Részletes ismertetésért keresse ügyfélszolgálatunkat.
Tisztelt Ügyfeleink!
Elkezdődött az EURO-150TE Flexy pénztárgépek szoftverfrissítése. Amint elérhető a frissítés, a pénztárgép az ÚJ FW ELÉRHETŐ
üzenettel jelzi.
A szoftverfrissítés menetére vonatkozó részletes tájékoztatót az alábbi gombra kattintva olvashatja el.
A pénztárgépük aktuális szoftververziójától függ a frissítés menete. Az aktuális szoftververziót a tájékoztató 2. pontjában található leírás alapján tudják megállapítani. A szoftververzió megállapítása után az új firmware verzió a tájékoztató 4., 5., 6., 7. és 9. pontja alapján tölthető le.
A frissítés megkezdése előtt készítsék el a pénztárjelentést, mert erre utólag már nem lesz lehetőségük.
A frissítés után a pénztárgép visszaáll a gyári alapállapotba, tehát a korábbi egyedi beállítások, pl. limitek, a gyűjtő programozások,
a felprogramozott PLU-k törlődnek a pénztárgépről. Ezeket újból be kell állítani a frissítés után.
Amennyiben vásároltak a pénztárgéphez külön SD kártyát, akkor a frissítés során az Adatbázist ment?
lehetőségnél az ST/részösszeg billentyűvel
tudják menteni a tárolt adatokat. Ha nem rendelkeznek külön SD kártyával, akkor a Törlés billentyűvel tudnak tovább lépni.
A frissítés végén az MRS OK kikapcsolás
üzenet után kapcsolják ki majd vissza a pénztárgépet.
Ha hibaüzenetet kapnak és nem tudják elvégezni a napnyitást az R-üzemmódban, akkor kérjük vegyék fel a kapcsolatot szervizükkel.
A sikeres szoftverfrissítés után az alábbi főbb változásokat tapasztalják majd a pénztárgépeken (a változások részletesebb leírása a tájékoztatóban szerepel)
Tisztelt Ügyfeleink!
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az ND által kiadott szoftver tanúsítványok 2018. augusztus hónapban lejárnak, ezért azokat 2018 július 31-ig ki kell cserélni.
Tájékoztatónkat az alábbi gombra kattintva olvashatja el.
Tisztelt Ügyfeleink!
2018.01.11-től a NAV frissíti a Sam4s pénztárgépek szoftverét. A frissítés automatikusan feltelepül az érintett pénztárgépekre. A frissítés befejezéséhez napi zárást kell készíteni a pénztárgépen. A gyártó tájékoztatóját a frissítésről az alábbi gombra kattintva olvashatja el.
Az ügyfél visszajelzések és a gyártóval történt egyeztetés után az alábbiakkal egészítjük ki a tájékoztatót:
eladás mód kijelentkezve
üzenet után, nyomják le az 1-es billentyűt, utána az Eladó billentyűt és vissza tudnak
lépni az eladás módba, ahol már elvégezhető a napnyitás. Ha ez nem működik, akkor a 2-es billentyű és az Eladó billentyű lenyomásával tudnak visszalépni az eladás módba.visszajáró 0
üzenet
jelenik meg. A nyugtán természetesen megjelenik a végösszeg. Ha szeretnék látni a beütött tételek összértékét, akkor nyomják le a Részösszeg billentyűt a Készpénz/Enter
billentyű lenyomása előtt. Ha szeretnének visszajárót számoltatni a pénztárgéppel, akkor erre a Részösszeg billentyű lenyomása után van lehetőségük.
Beütik az ügyféltől/vásárlótól kapott készpénz értékét, utána nyomják meg a Készpénz/Enter billentyűt, így a kijelzőn a visszajáró értéke jelenik meg.